Tuto přestavbu jsem páchal už hodně dááávno, proto nemohu už poskytnout detailnější info. Pro přestavbu z BMM tj. 1 bodového vstřiku, na MPi tj. 4 bodový u felicie, přesněji motorizace 1.3 50kW, bude zapotřebí z nějaké MPi Feldy sehnat tyhle díly, které se od BMM liší, případně je BMM vůbec nemá:

  1. Filtrbox
  2. Škrtící klapku
  3. lištu + vstřiky + regulátor tlaku paliva
  4. bude zapotřebí upravit přívod paliva do lišty
  5. Sací potrubí (klapka>hlava)
  6. Setrvák
  7. Řídicí jednotka Siemens 2p
  8. Plastový domeček s teploměrem
  9. Komplet svazek mot. kabeláže od ŘJ
  10. Palivové čerpadlo
  11. Snímač klepání
  12. Lambda sonda
  13. Zapalovací lišta
  14. Imobilizér krabička pod budíky
  15. A buď celé budíky a nebo jenom budík s ukazatelem teploty vody
  16. Krytka do motoru namísto rozdělovače (MPi už rozdělovač nemá.)

 

6.) Hallova sonda na setrváku je stejná, ale setrvák je jiný v tom, že na něm přibyl výřez horní úvrati. Hallova sonda dává ze setrváku vědět řídicí jednotce v jaké poloze je klikovka a podle toho se řídí zapalování a vstřikování.

10.) U palivového čerpadla se mění tlak.

14.) Imobilizér krabičku, která je umístěna pod budíky v palubce, bych doporučil měnit jen tehdy když nemáte jak spárovat immo s řídicí jednotkou. Pokud nechcete párovat, je nutné vzít immo krabičku z jednoho samého auta, kde byly ŘJ a immo už jednou spárované. Pokud jde o párování, tak přes nějakou diagnostiku, třeba Delphi (tu mám ozkoušenou, stačí jedno kliknutí a je spárováno).

15.) U budíků, přesněji u budíku s ukazatelem teploty vody, se liší rezistor připájený přímo zezadu na samotném budíku. Osobně doporučuji vyměnit jen ten samotný budík, je to asi nejméně práce.



Napište komentář

Zatím zde nejsou žádné komentáře.