Tuto přestavbu jsem páchal už hodně dááávno, proto nemohu už poskytnout detailnější info. Pro přestavbu z BMM tj. 1 bodového vstřiku, na MPi tj. 4 bodový u felicie, přesněji motorizace 1.3 50kW, bude zapotřebí z nějaké MPi Feldy sehnat tyhle díly, které se od BMM liší, případně je BMM vůbec nemá:
- Filtrbox
- Škrtící klapku
- lištu + vstřiky + regulátor tlaku paliva
- bude zapotřebí upravit přívod paliva do lišty
- Sací potrubí (klapka>hlava)
- Setrvák
- Řídicí jednotka Siemens 2p
- Plastový domeček s teploměrem
- Komplet svazek mot. kabeláže od ŘJ
- Palivové čerpadlo
- Snímač klepání
- Lambda sonda
- Zapalovací lišta
- Imobilizér krabička pod budíky
- A buď celé budíky a nebo jenom budík s ukazatelem teploty vody
- Krytka do motoru namísto rozdělovače (MPi už rozdělovač nemá.)
6.) Hallova sonda na setrváku je stejná, ale setrvák je jiný v tom, že na něm přibyl výřez horní úvrati. Hallova sonda dává ze setrváku vědět řídicí jednotce v jaké poloze je klikovka a podle toho se řídí zapalování a vstřikování.
10.) U palivového čerpadla se mění tlak.
14.) Imobilizér krabičku, která je umístěna pod budíky v palubce, bych doporučil měnit jen tehdy když nemáte jak spárovat immo s řídicí jednotkou. Pokud nechcete párovat, je nutné vzít immo krabičku z jednoho samého auta, kde byly ŘJ a immo už jednou spárované. Pokud jde o párování, tak přes nějakou diagnostiku, třeba Delphi (tu mám ozkoušenou, stačí jedno kliknutí a je spárováno).
15.) U budíků, přesněji u budíku s ukazatelem teploty vody, se liší rezistor připájený přímo zezadu na samotném budíku. Osobně doporučuji vyměnit jen ten samotný budík, je to asi nejméně práce.