Tuto přestavbu jsem páchal už hodně dááávno, proto nemohu už poskytnout detailnější info. Pro přestavbu z BMM tj. 1 bodového vstřiku, na MPi tj. 4 bodový u felicie, přesněji motorizace 1.3 50kW, bude zapotřebí z nějaké MPi Feldy sehnat tyhle díly, které se od BMM liší, případně je BMM vůbec nemá:

  1. Filtrbox
  2. Škrtící klapku
  3. lištu + vstřiky + regulátor tlaku paliva
  4. bude zapotřebí upravit přívod paliva do lišty
  5. Sací potrubí (klapka>hlava)
  6. Setrvák
  7. Řídicí jednotka Siemens 2p
  8. Plastový domeček s teploměrem
  9. Komplet svazek mot. kabeláže od ŘJ
  10. Palivové čerpadlo
  11. Snímač klepání
  12. Lambda sonda
  13. Zapalovací lišta
  14. Imobilizér krabička pod budíky
  15. A buď celé budíky a nebo jenom budík s ukazatelem teploty vody
  16. Krytka do motoru namísto rozdělovače (MPi už rozdělovač nemá.)

 

6.) Hallova sonda na setrváku je stejná, ale setrvák je jiný v tom, že na něm přibyl výřez horní úvrati. Hallova sonda dává ze setrváku vědět řídicí jednotce v jaké poloze je klikovka a podle toho se řídí zapalování a vstřikování.

10.) U palivového čerpadla se mění tlak.

14.) Imobilizér krabičku, která je umístěna pod budíky v palubce, bych doporučil měnit jen tehdy když nemáte jak spárovat immo s řídicí jednotkou. Pokud nechcete párovat, je nutné vzít immo krabičku z jednoho samého auta, kde byly ŘJ a immo už jednou spárované. Pokud jde o párování, tak přes nějakou diagnostiku, třeba Delphi (tu mám ozkoušenou, stačí jedno kliknutí a je spárováno).

15.) U budíků, přesněji u budíku s ukazatelem teploty vody, se liší rezistor připájený přímo zezadu na samotném budíku. Osobně doporučuji vyměnit jen ten samotný budík, je to asi nejméně práce.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *